12 november APPGARAGE:
Wat een app voor uw bedrijf of organisatie kan betekenen

23 oktober 2014

Behaal zakelijk succes met Apps

Hoe ontwikkelt en lanceert u de juiste Apps die leiden tot meer sales, betere marketing, een hogere klantloyaliteit en de verbetering van uw bedrijfsprocessen?

Op AppGarage krijgt u het inzicht op deze vragen. Door slim in te spelen op de laatste trends en mogelijkheden bent u voorloper in uw markt en klaar voor de toekomst.

Schrijf u nu in voor AppGarage op 12 november 2014. Maar wees er snel bij - er zijn een beperkt aantal plaatsen.

Tickets voor AppGarage kosten € 295,- maar met de kortingscode HR2014 krijgt u
50 % korting op de toegangsprijs.

Het evenement vindt plaats op 12 november, Vol = Vol.

Klik hier om uw toegang tot AppGarage te verkrijgen.

AppGarage biedt een compleet congres programma over essentiele onderwerpen o.a.:

  • Functionaliteiten en verdienmodellen van mobiele apparaten
  • Toekomstbestendige mobiele strategieën
  • Verhoging klantloyaliteit met een app

Helder en begrijpelijk wordt u op de hoogte gebracht van de laatste mogelijkheden en ontwikkelingen. Kom in contact, Laat u inspireren en creëer mobiele strategie met behulp van actuele business cases.

Voor meer informatie: www.appgarage.nl

Inschrijven

Voor wie?

AppGarage richt zich op proffesionals die met de inzet van apps zakelijk resultaat wil realiseren. Als bezoeker van het evenement bent u geïnteresseerd in mobiele strategie en heeft u te maken met organisatie, implementatie, ontwikkeling en òf integratie van apps binnen het midden-, klein- of groot bedrijf. Als bezoeker kunt u leren over de volgende onderwerpen:

  • Kostenbesparing door het gebruik van apps.
  • Apps en verdienmodellen.
  • Trends en ontwikkelingen in apps.
  • Toepassingsmogelijkheden van telefoons.
  • Apps voor een betere communicatie met de klant en als
  • loyaliteitsprogramma.
  • Het nieuwe werken en bring your own device.
  • Het inzetten van apps voor verbetering van bedrijfsprocessen en dienstverlening.
  • De toekomst van de app-industrie.
  • Toekomstbestendige business modellen.
  • Waarom moet ik een app en waar moet ik op letten.

Functie omschrijving

  • Ondernemers
  • Directie
  • Sales managers
  • Marketeers
  • Project managers
  • Facility managers
  • Communicatie manager
  • Online managers

Klaar voor de start? af!

Een veel genoemde reden om een app te ontwikkelen of te hebben is om snel, eenvoudig en goed met klanten te kunnen communiceren. Een app maakt het mogelijk om in de broekzak of tas van een klant te zitten. Direct bereikbaar met één druk op de knop. Apps verbinden klanten aan uw bedrijf maar kunnen ook bijdragen aan de verbetering van bedrijfsprocessen, als aanvulling op de huidige dienstverlening en het verbeteren van uw medewerkers, sales en logistiek. Tijdens AppGarage wordt u geïnformeerd wat er speelt en hoe men hier succesvol op in kan spelen!

Feiten:

  • 8,5 miljoen Nederlanders zijn in het bezit van een smartphone.
  • 7 miljoen Nederlanders zijn in het bezit van een tablet.
  • Er zijn meer mensen in het bezit van een smartphone dan een desktop.
  • 75% van de Nederlanders tussen de 12 en 75 jaar internet op zijn mobiel.
  • De verwachting is dat in 2018 de app-industrie in Europa een banengroei van 266% heeft doorgemaakt.
  • 83% van de internet gebruikers doet online aankopen.
  • De verwachting is dat in 2018 de omzet in de Europese app-industrie met 360% is toegenomen.
  • De appmarkt is in 2013 met 115% gegroeid.

Ook voor Designers en Ontwikkelaars

Ben jij een designer en of ontwikkelaar en geïnteresseerd om AppGarage bij te wonen en jou bedrijf te presenteren? Wanneer u met 2 personen AppGarage komt bezoeken wordt er de mogelijkheid geboden om uw app gerelateerde producten/diensten te presenteren in de Pitch Stop! voor meer informatie klik hier. let op VOL=VOL.

 

Programma AppGarage

AppGarage 2014 vindt plaats op 12 november, het programma is aan verandering onderhevig. Houd de website in de gaten voor ontwikkelingen.

terug naar boven

09:00 - Ontvangst met informatiemarkt

10:00 - Mobiele apparaten anno 2014

Door de opkomst van de mobiele apparaten is de bedrijfsomgeving sterk aan verandering onderhevig. Wat is er door de jaren heen veranderd en wat voor impact heeft dit op het contact met uw klant en uw bedrijfsomgeving?

10:30 - Toepassingsmogelijheden van mobiele apparaten

De functionaliteiten van mobiele apparaten blijven toenemen en daarmee ook de mogelijkheden met apps. Functionaliteiten worden toegelicht met voorbeelden en toepassingsmogelijkheden. Hoe en welke functionaliteiten kunnen een bijdrage leveren aan uw bedrijfsvoering en welke verdienmodellen hebben deze tot gevolg.

Onderwerpen

  • Mobiele strategie
  • M - Commerce
  • Bring your own Gamification
  • Betalingsmogelijkheden
    Location based marketing
  • Verdienmodellen
  • Mobiel adverteren
  • Beveiliging
  • Mobiele integratie
  • Wearables
  • Klantloyaliteit en Communities
  • Innovaties en mogelijkheden
  • E-learning

Mogelijkheden, functionaliteiten en verdienmodellen voor de mobiele telefoon

Van de mobiel naar de winkel terug online en weer naar de mobiel

Welke rol kan mobiel hebben in het aankoopproces? Wat zijn de doelen en verdienmodellen. Mobiel is altijd bij je, of je nu onderweg bent, of thuis of in een winkel. Dit maakt dat mobiel zoveel mogelijkheden biedt om een klant te ondersteunen tijdens het kopen van een product, het vinden van informatie of het aanmelden voor een cursus. Daarom moet bij de ontwikkeling voor mobiel altijd worden nagedacht over de verschillende omgevingen waarin de klant zich bevindt en welke informatie in die omgeving relevant is. Verder moet je nadenken over je doelen en verdienmodellen. Stap 1 is een responsive mobiele website. Corine laat een aantal mooie cases zien en van bedrijven die al verder gaan met bijvoorbeeld klantherkenning in de winkel voor persoonlijke aanbiedingen of automatisch extra informatie geven bij een poster op basis van sensoren.

Corine van Drunen (Managing Partner QiQQER, Digital & Mobile Innovators)

11:20 - Apps, het nieuwe werken.

Bijna iedere medewerker heeft tegenwoordig een smartphone en of tablet. Hartstikke interessant en wellicht bruikbaar voor uw bedrijf. Hoe kunnen deze mobiele apparaten nou succesvol geïntegreerd worden en een bijdragen leveren aan de huidige bedrijfsvoering. Waar moet op gelet worden, is het ook veilig en wat zijn de alternatieven

Ieder bedrijf mobiel

Voor ieder bedrijf zijn er apps beschikbaar om de productiviteit en of efficiëntie van processen te verbeteren. Pieter Schouten is ervaringsdeskunige op het gebied van integratie van mobiliteit en het nieuwe werken. Met parktijkvoorbeelden wordt er op een handzame manier weergegven hoe de integratie van apps van toegevoegde waarde kunnen zijn binnen ieder bedrijf.

Pieter Schouten (Business Development Enterprise Mobility and Workplace Services at HP)

12:10 - Lunch, netwerken en informatiemarkt

14:00 - Hoe bereik ik mijn klant en verhoog de klantloyaliteit met apps

Apps worden veel ingezet om klanten te bereiken voor communicatie/marketing om engagement en loyaliteit als gewenst effect te realiseren. Welke functionaliteiten kunnen er bij uw vraagstuk ingezet worden om het gewenste effect te realiseren en hoe zit het nou met gamification en mobiel adverteren.

De toekomst voor loyaliteitprogramma’s en betalen

Ron Vrijmoet, eigenaar Mobgen

14:50 - Mobiele strategie, to app or not to app

Mobiele strategie is een, in toenemende mate, belangrijk onderdeel van de huidige bedrijfsvoering. Apps kunnen gebruikt worden voor sales, marketing, e-learning en de verbetering van bedrijfsprocessen. Maar is een app wel de oplossing voor het vraagstuk binnen uw bedrijf? En als dit de oplossing is, waar moet op gelet worden en hoe kan deze succesvol gelanceerd en geintegreerd worden in de huidige bedrijfsvoering?

Mobiele strategie

Hoe haalt u het maximale rendement uit uw mobiele strategie? Hoe incorporeert u uw mobiele strategie binnen bestaande bedrijfsprocessen? Waaruit bestaat een mobiele strategie? Moet u kiezen voor een app, voor een mobiele website of een responsive website? Michel van Velde helpt met het maken van de eerste keuzes en geeft inzicht in de laatste trends op mobiel gebied

Stap in 7 overzichtelijke stappen over op mobiel werken

De huidige maatschappij vraag om flexibiliteit. Steeds meer bedrijven stappen mede daarom over op mobiel werken. Deze nieuwe manier van werken beloofd kostenreductie, slagvaardiger concurreren en een hogere winst. En u wordt een aantrekkelijker werkgever omdat het uw medewerkers in staat stelt een betere balans tussen werk en privé te vinden. Om de overstap naar mobiel werken zo optimaal mogelijk te laten verlopen, wordt er in de presentatie ‘Stap in 7 overzichtelijke stappen over op mobiel werken’ alle mogelijkheden en uitdagingen voor u op een rijtje gezet.

15:40 - Koffie pauze

16:00 - De toekomst van mobiele apparaten

De toekomst van mobiel gaat over balans!
Astrid Poot gelooft dat dat we qua mediagebruik een nieuwe fase in gaan: de betovering van mobiel digitaal gebruik wordt steeds meer vermengd met een ontevreden en onrustig gevoel. Nieuwe oplossingen zijn nodig met een betere balans tussen digitaal, sociaal en echt. Het ongemak dat digitaal veroorzaakt in ons leven is evident: de voortdurende aanwezigheid van de buitenwereld, een niet te ontkennen stressfactor. Tegelijk is de meerwaarde ervan minstens even helder. Hoe zorg je ervoor dat we goed werk blijven doen en duurzaam aanwezig kunnen zijn in het leven van consumenten gewone mensen?

Astrid Poot, managing strateeg Fonk Mobile

16:30 - Borrel en informatiemarkt

17:30 - Finish

Het Mediastrategiespel

Hoe kies ik de juiste communicatie-activiteiten voor mijn organisatie? Moet ik een app of eigenlijk een heel ander middel inzetten om mijn doel te bereiken? Het mediastrategiespel helpt om beslissingen te nemen over de inzet van media in communicatie- en marketingprocessen door de basiscomponenten van het spel te combineren, n.l.: doelen, instrumenten, activiteiten en resultaten. Deze basiscomponenten hebben allemaal hun eigen spelkaarten. Van de vier basiscomponenten moet een ‘goed’ kwartet worden gemaakt, hierbij zijn discussies tussen de spelers zeer verhelderend.

Speel op 12 november a.s. het mediastrategiespel en krijg verhelderende inzichten over uw eigen doelen, instrumenten, activiteiten en resultaten.


Sprekers

Tijdens AppGarage zijn er vele inspirerende sprekers die uitgebreide informatie geven over nieuwe ontwikkelingen, de mogelijkheden en de implementatie van apps in uw bedrijf. Deze pagina biedt een volledig overzicht van de bevestigde sprekers van het moment. Houdt deze pagina goed in de gaten. Er worden nog sprekers toegevoegd.

terug naar boven

Michel van Velde
Mobile pionier One Shoe

Michel van Velde startte zijn carriëre in 1999 bij Vodafone waar hij meewerkte aan de introductie van mobile internet (WAP) in Nederland. In 2006 startte hij samen met Floris Derksen het full service reclame en internetbureau One Shoe. Nog voor de introductie van de iPhone in 2008 realiseerde Michel van Velde met One Shoe al diverse apps en ontwikkelde de complete mobiele strategie voor bedrijven als PostNL, Deloitte en TNT express. Ook introduceerde hij bluetooth_marketing en QR-codes in Nederland. Momenteel experimenteert hij volop met Google Glass en iBeacon technologie. Michel van Velde is een gepassioneerde mobile pionier van het eerste uur en spreekt regelmatig op grote evenementen.

Ron Vrijmoet
Eigenaar Mobgen

MobGen is een toonaangevende wereldwijde specialist in software-oplossingen voor mobiele persoonlijke apparatuur. Door haar focus, unieke vaardigheden, hulpmiddelen en software componenten is MobGen snel aan het groeien op de internationale markt. MobGen is als strategisch mobiele partner uitgekozen bij ’s werelds grootste bedrijven als Shell International, ABN AMRO, Aegon, Inditex (Zara, Massimo Duti, etc.) en Starwood Hotels & Resorts. Het team van specialisten bij MobGen bestaat uit 16 verschillende nationaliteiten en opereert vanuit 4 locaties: Amsterdam (Hoofdkantoor), A Coruña (technologisch hub), Londen en Singapore. MobGen ontwikkelde en exploiteert voor Shell Retail Internationaal wereldwijd mobiele loyaliteits- en betalingsaanvragen, in 29 markten en in 17 verschillende talen. Op basis van deze unieke ervaring heeft MobGen haar strategie gefocust op het ontwikkelen, uitvoeren en handhaven van wereldwijde mobiele loyaliteit, CRM en betalingsplatforms. MobGen biedt de volgende diensten aan: prijswinnende mobiele UI / UX ontwerp, systeem architectuur en integratie, mobiele portal ontwikkeling, deze inzetten, uitvoeren en onderhouden. Bekende producten (componenten en mobiele platfroms) van MobGen zijn onder andere: software-oplossingen voor mobiele loyaliteit & CRM, mobiele sales-force versterken en m-learning.

Pieter Schouten Business
Development Enterprise Mobility en Workplace Services HP Enterprise Services Nederland

Pieter Schouten werkt al 5 jaar voor Hewlett-Packard. Momenteel is hij een multidisciplinaire ervaren bedrijfsontwikkelaar voor mobiliteit en werkplek service. Pieter is verantwoordelijk voor de Nederlandse zakelijke markt. Als specialist en adviseur is zijn belangrijkste focus gericht op mobiliteitsstrategie, mobiele applicaties ontwikkeling, testen, mobiele ondernemingsmanagement en eensgezinde communicatie en samenwerking.

Astrid Poot
Managing strateeg

Astrid werkt meer dan 10 jaar in de interactieve media als (managing) strateeg en creatief bij verschillende creative agencies (Mediamatic, FHV/BBDO, IJsfontein, YoungWorks, Woedend en nu Fonk). Ze ontvangt regelmatig nominaties en awards voor haar werk. (SpinAwards, ADCN, Cinekid New Media Award, Esprix, Gouden Reiger, Comenius Edumedia Award, Gouden Apenstaart). Astrid werkt over het algemeen voor de jonge doelgroep en de mensen om hen heen. Als docent, spreker en blogger over play, creativiteit, maker, mediawijsheid en meer hoopt ze anderen te inspireren zich te richten op het maken van waardevolle producten en communicatie. Sinds begin september is Astrid de vaste auteur over kinderen en tech voor Bright.nl en BrightIdeas. Astrid werkt nu bij Fonk als creative director en strateeg. Fonk werkt voor multinationals, begeleidt startups en intitieert eigen projecten. Voor de buurtschool en grote multinationals: we hebben ze allemaal even lief. "We zijn trots op Maily" de eeste veilige e-mail client die jonge kinderen en hun (groot)ouders dichter bij elkaar brengt. En ook op de WeTransfer apps: file transfer van je telefoon naar de rest van de wereld, met een slimme, adaptive interface die met jou meegroeit. Deze projecten laten zien waar we voor staan: bij Fonk geloven we dat digitaal alleen kan bestaan als het waarde toevoegt aan de echte wereld.

Jelle Prins
Entrepreneur

Jelle Prins (1984) is een entrepreneur met een groot aantal succesvolle applicaties achter zijn naam en expert in Mobile en Location Based Services. Na het behalen van zijn studie Bedrijfs- en Computer Wetenschappen op de Universiteit van Amsterdam heeft Jelle zich gespecialiseerd in de app industrie. Zijn eerste Apps kregen enorme nationale als internationale media aandacht. Zo werd Jelle 2e bij de internationale Google Android Developer Challenge met Inap Arrivel Alert. Kort na de release van Inap is Jelle naar New York vertrokken en heeft als adviseur meegewerkt aan de ontwikkeling van “ Uber” wat momenteel binnen het hedendaags vervoer een veel gebruikte app is

Corine van Drunen
Eigenaar QiQQER

Corine heeft meer dan 15 jaar online en mobiele ervaring bij verschillende bedrijven in meerdere rollen. Ze heeft bv bij NS een mobiele strategie opgezet en de implementatie van de eerste mobiele NS app, de Reisplanner Xtra. Als eigenaar van consultancy bedrijf QiQQER, digital & mobile innovators, heeft ze bij de Rabobank gewerkt aan iDEAL Mobiel en Mobiel betalen aan de kassa. In de retail heeft ze ook gewerkt aan de mobiele strategie van Bruna en de online en mobiele implementatie van Bugaboo en Suitsupply en een aanbiedingenplatform voor MyOrder. Tevens geeft ze vaak workshops en presentaties bij bedrijven over M-Commerce.

Ralph Stam
waarnemend lector

Crossmedia Business Drs. Ralph Stam (1966) is van huis uit film- en televisiewetenschapper. Na zijn afstuderen in 1993 aan de Universiteit Utrecht begon hij een carrière bij de publieke omroep (VPRO, Avro), waar hij (eind)redacteur/ researcher was voor verschillende radio en televisieprogramma’s in de cultuur-informatieve hoek ; Zomergasten, De Plantage, Opium, Hoge Bomen en verschillende documentaires. In 2005 werd Stam binnen de Avro verantwoordelijk voor grotere multimediale, later crossmediale, projecten als Oerol en Festival Classique. Tegelijk werd hij voortrekker van een nieuwe crossmediale werkwijze binnen de Avro-programmering, waarbij hij voor alle geledingen binnen de organisatie (directie, management, programmamedewerkers en ondersteuning) een training samenstelde en implementeerde. Sinds juni van dit jaar is hij waarnemend lector van het lectoraat Crossmedia Business van Hogeschool Utrecht, en derhalve betrokken bij verschillende projecten als The Future Now, waarin toekomstbestendige businessmodellen onderzocht en ontwikkeld worden voor mediadiensten.

Wouter Groot
project coördinatie

Wouter Groot MA (1981) is binnen UCREATE (Centre of Expertise Creatieve Industrie) onder andere actief als projectleider voor de SIA-Raak onderzoeksprojecten Every Picture Tells a Story en The Future Now. Hij behaalde zijn masterdiploma Media en Cultuur aan de UvA, waar hij afstudeerde op het gebied van filmgeschiedenis. Hij heeft ruime praktijkervaring opgedaan bij de Amsterdamse omroep AT5, productiemaatschappij Endemol en een adviesbureau voor de publieke sector.

Gjilke Keuning
businessdeveloper

Drs. Gjilke Keuning is als Business Developer actief voor UCREATE (Centre of Expertise Creatieve Industrie). Ze is verantwoordelijk voor netwerkvorming, het spotten van nieuwe marktkansen en het ontwikkelen van kansrijke proposities. Na haar studie Communicatie Wetenschap aan de Radboud Universiteit te Nijmegen is ze in reclame en retail gestart bij Schuitema/ C1000. Daarna werkte ze voor de internationale uitgeverij Informa, divisie Euroforum te Eindhoven. Als programma manager was ze (inhoudelijk en financieel) ver-antwoordelijk voor het bedenken, positioneren en vermarkten van nieuwe congressen, trainingen en opleidingen. Na vier jaar startte ze als freelance programma (-en marketing)manager voor diverse opdrachtgevers, onder meer voor Philips Lighting te Eindhoven

terug naar boven Klik Hier om uw in te schrijven

H&R automatisering - Otto Hahnweg 54-8 - 3542 AX Utrecht - 030 6621081

U ontvangt dit bericht omdat u staat geregistreerd in het klanten bestand van H&R Automatisering of u heeft in het verleden aangegeven dat u onze nieuwsbrief wenst te ontvangen. Indien u geen nieuwsbrief meer van ons wenst te ontvangen dan kunt u op onderstaande link klikken om uw naam en e-mail adres te laten verwijderen uit onze database.

Afmelden Nieuwsbrief